lauantai 2. kesäkuuta 2012

Kesäloma! + pics

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...! 

Kesäloma on täällä! >U<

Niin ihanaa... VAPAUS TÄÄLTÄ TULLAAN! OWO
Juu, noi tais sitten ollakki tossa, tokarin keskiarvo oli 9.2, erittäin tyytyväinen olen :3 
Mut siirrytään nukkeasioihin:

Nyt saan kiusata teitä òuó Olen kokenut valaistuksen, ja nyt mun nukkesuunnitelmat on niin selvät, MUTTEN KERRO MITÄ TILAAN, hoho :P Okei, ei oo niin hauskaa mut kuitenki, oon innoissani ^.^ Täydellistä ~ <3 Arvauksia saa toki tulla vaikka kommentteihin, mutten kerro kuiteskaan :D Ja kommentteja muutenkin ~ nwn

Mutta joo, kuvailtiin tossa vuonna 1 ja 2 ennen nakkisotaa kaverin kaa niillä, ja joissain kuvissa aurinko on vaan niin ihana, ka mun kaverilla on vaan niin ihana piha <3 <3 <3 Tuolta joukosta löytyy myös yks ylimuokattu kuva ò.ó












Siinähän ne, kokonaiset kuus kuvaa :D  Ja värkkäsin vaa jotain randomii tolla vikalla kuvalla, et ei mitään parasta laatua 0.0 Kommenttia, ja muistakaa lukea juhlapostaus + kommentoida, tein sitä ikuisuuden. 

Moido, ja hyvää kesää nwn nwn 

PS. Muistakaa osallistua kuvakisaan kiltit! o3o

4 kommenttia:

  1. Nonii, nyt oot lopullisesti seonnu, ku laitat blogiis mun koiran ja Maryn yhteiskuvii ja sit viel kuvii jotka on otettu meijän pihassa!! XD
    Mut pakko myöntää, et toi aurinko tekee noist kuvis ihan sairaaaaaan ihania!! :) :)
    Sä osaat ottaa hyvii kuvii!!
    P.S. Mummi tossa mun vieressä sano just, et ihania kuvia. Ja mä oon mummin kaa ihan samaa mieltä.
    Postaileksä kesällä sit tänne??? :)

    VastaaPoista
  2. Heii, Ella! :--))
    Olen siis Gosusta Gabsukka, ja ilmeisesti me oltiin tarhassa kamuja ( ? ) Jos haluut vilkasta ni näytänks mä yhtään tutulta? owo

    http://millinnukkeilut.blogspot.fi/2012/05/ompelukone.html

    ++ hyvä postaus, taidampa liittyy lukijaks! nwn ♥

    VastaaPoista
  3. Nukkes on ihana!♥
    Peruukki ja silmät sopivat mainiosti yhteen ja faceuppi on ihastuttava! ;)


    >Uusi ulkoasu!♥
    NukkeBlogini > http://vaahtokarkkigirl.blogspot.com/

    VastaaPoista

Jos viitsit käyttää sen puoli minuuttia kommentoimiseen, se innostaa minua kuvaamaan ja postaamaan :)