torstai 31. toukokuuta 2012

JUHLAPOSTAUS! gon-cra-tu-latiooooons, tripletime shoot, something weird (= my crazy hölötykset), promises (?), contest, picfic + MusaKT, that's something to think.

Suomennos otsikosta: JUHLAPOSTAUS! on-nit-te-luuuut, triplakertaa shootti, jotain outoo (= mun kreisit hölötykset), lupauksia (?), kilpailu, kuvatarina + Musakuvatarina, siinä jotain mietittävää

nnnnnnnnnnäin, sitä ollan jo juhliksessa ja teitä on jo 25 vaikka lupasin juhliksen 15 lukijan kohdalla mutta silti >u< Olette mahtavia, joka ikinen n_____n Kommenttejakin on alkanut tulla paljon enemmän kuin aikaisemmin, suuri kiitos siitä varsinkin kaikille kommanneille! Ja blogia on stalkattukin päälle1000 kertaa ^u^ Kommenttia tahtoisin mahdollisimman paljon tästä postauksesta, tähän näin nimittäin paljon vaivaa. Ja kuten (ehkä) otsikosta huomatte, juhlikseen tulee kilpailu, siis kuvakilpailu nwn siitä sitten lisää alempana. Suurimmassa osassa kuvia on copyrightit, ja jos nyt oikein muistelen, niin kaiketi jokaisessa. Mutta nauttikaa vaan >____<

--- 


 M: Heijj! nwn Aivan mahtavaa että teitä on jo 25! Ja blogia on katsottukin jo yli 1OOO kertaa! Olete mahtavia >u<


M: *Istuutuu maahan* Mukavaa kun kommenttejakin on alkanut tulla jo enemmänkin nwn Aluksi tuon laiskurin viisaan itämaantietäjän (=minä) postaustahti oli hidasta, mut nykyään se onkin jo melkeen liiankin nopeeta >o< Mutta...


 M: Nämä kukkaset ovat Teille, kaikille 25 lukijalle, ja myös ystävilleni jotka ovat rinnallani täällä esiintyneet, eli Naomille, Cessille, Seilalle sekä tässä postauksessa esiintyvälle Lenutzalle!
Kiitos vielä kaikille!

 Shootti #1 Sweet soft heart (Söpö pehmeä sydän)

Tämä aihe tuli mieleeni penkoessani jotain kamoja nukkelaatikostani (jossa säilytän Maryn vaatteita yms...) ja näin tuon pehmosydämen jonka olen saanut kaveriltani. No, kävin sitten tuumasta toimeen nun
Tämän kuvan copyright-teksti karkasi jonnekkin ono

















---

Shootti #2 "ÄÄK! Suuri kävelevä karvakasa! ...*lagitus*... Oi ku sä oot lutunen!"

Tässä shootissa filmitähteilemään Maryn rinnalle pääsee kaverini koira Lenutza nwn Kuvaaminen oli vähän, öö, haasteellista liikkuvan koiran kanssa mutta kokonaiset viisi kuvaa saimme otettua (kahden päivän aikana...) Vaatteet vaihtuvat sitten kesken kuvausten :3 Ja Lenutzan omistaja blogiin pääset tästä!











Shootti #3 Flowerflow

Tähän shoottiin innostuin kukkivasta omenapuustamme, joka on niin nätti tällä hetkellä <3 tosin tuo vaihe kestää vain pari päivää ;__; </3 kuvista löytyy myös lemmikkejä (niitä kukkia) nwn 
nauttikaa ~

















---

Juhlapostauksen kuvakilpailun aiheena:
♪ ♫ Musiikki ♫ ♪

 Tein siis nytten kuitenkin tämän kuvakilpailun, katsotaan kuinka moni osallistuu. Jos alle kolme osallistuu, en pidä kisaa, sori u.u 

Ota siis kuva jossa esiintyy nukkesi lisäksi myös jollain tavalla musiikki. 
Voit vaikka laittaa nukkesi tanssahtelemaan, poseeraamaan esim. mikin kanssa, tai vaikka kuuntelemaan musiikkia = vain mielikuvituksesi on rajana! Esimerkkikuvaa mulle ei oo nyt tarjolla, sori D:

Säännöt & ohjeet:
x Kuvassa täytyy olla joku aasialainen (?) keräilynukke, siis pullip, taeyandg, dal, isul, BJD yms... 
x Sinulla täytyy olla blogi osallistuaksesi
x kuvassa täytyy olla blogisi nimi jossain näkyvästi (kyllä kohtuukoolla jossain alanurkassa käy ihan hyvin :3)
x aikaa osallistua on 12.6 klo 23:59 asti -u- Valitsen ja ilmoitan voittajan 13-14.6
Näin osallistut:
1. Ota aiheeseen liittyvä kuva ja lisää siihen blogisi nimi
2. Tee blogiisi postaus, jossa näkyy kilpailukuvasi, sekä linkki blogiini
3. Laita kyseisen postauksen linkki kommenttina tähän postaukseen, ja muista myös sanoa kommentissasi että ilmoittaudut kuvakisaan 

Palkintona voittajalle:
~ Liityn voittajan lukijaksi ja kommentoin hänen postauksiaan ahkerasti
~ postaus (joka sisältää voittajan blogin linkin) liittyen ainoastaan voittajakuvaan
~ Kisakuvasi pääsee blogini sivupalkkiin kahdeksi viikoksi
~ Ja sietenkin lämpimät onnittelut nwn

Kiitos paljon jos osallistut! :3

---

Tähän väliin höpötän jotain komeita lupauksia. ja vähän muutakin
Eli pian tänne saapuu jotain mikä saa teidän iloiseks nwn Mutten kerro mitä, ja ne jotka tietää nii ei halaistua sanaa yhtään mistään! òuó Koitan myös pitää postaustahdin kohtuullisena, ei liian usein, muttei liian harvoinkaan >u< Jajaa, yritän pian saada kerättyä rahaa parempaan kameraan, kaikkien muiden hankintojen jälkeen, eipä tässä sitten muuta nwn 

---
 

picfic; Kuuletko äiti?

Tässä on tämä juhliksen viimeinen juttu, ja tämä postaus päättyy vähän surullisempiin tunnelmiin ;__; Tämä postaus liittyy Maryn historiaan ja perheeseen, eli olethan lukenut varsinkin nuo kohdat Maryn päivitetystä profiilista. Jos et lue ne nyt ennen tämän tarinan lukemista! Mä oon pahoillani, mut yhessä kuvassa näkyy vähän mun sormee, sori siitä. Jotkut ei ehkä tajua tarinan ideaa, mutta tulevat tajuamaan tulevien postausten ja hankintojen (oholipashti x3x) lomassa. Tässä teille sitten mietittävää joksikin aikaa... mutta lukekaa --->

Varoitus! puolialaston nukke kuvissa!

Puhuu
mumisee
*Tekee/tapahtuu*
Huutaa
Ajattelee/miettii
    











M: Äiti...
~
 
 M: *havahtuu* 


M: Mikä tämä paikka on? 
 
M: Äh.. Päätä kivistää...
  
M: Hmh... äiti...


M: Miksiköhän minun täytyi lähteä? Miksi äiti sanoi silloin niin... Yrittiköhän hän suojella minua joltain?
 M: Ääh... vai halusiko hän lähteä etsimään isää? äh..


 M: Tai sitten hän vain... hän vain...


M: *kuiskaa* ...hän ei vain enää halunnut minua.
 
M: *itkee*
 
M: *Pyyhkii kyyneleitä mekonsa helmalla* hmh...
 
M: ei... *niiskauttaa* Tämä on typerää. ei se niin voi olla *yrittää ryhdistäytyä*
 
 M: Mutta entä Lauren? Mitä hänelle on tapahtunut?


 M: eih...


M: *Nousee hhitaasti seisomaan*

M: Kuuletko minua, Lauren? Lauren? Kuuletko?

M: Tai äiti? Kuuletko minua? Tai kenties... kenties, isä?


M: Kuuletteko te? Vastatkaa kiltit...
 
M: *Kuiskaa* Vastatkaa. 

(tämä musaKT liittyy tähän picficciin)

Music on, please.





Mun sydän on tehty vanhasta aaltopahvista
 
Se meinaa aina kaatua, kun sä kosketat


Mä yritän rakastaa kuin olisin Jumala,
 
 Mutta olen niin heikko ja välillä vinossa


Tänään on sinun päiväsi, täällä loistaa
 
...Enkelten kaupunki


Tänään on sinun päiväsi, täällä loistaa
...Enkelten kaupunki
Jäätelökioskin takana olen piilossa sua
Mun talossa asuu aina yksinäinen prinsessa
 Se etsii jostain kotia, ja kultaista taivasta

Tää kuulostaa hölmöltä, mutta sanon sen kuitenkin:
Mä uskon et satuja on olemassa oikeesti.

 Tänään on sinun päiväsi, täällä loistaa

...Enkelten kaupunki
Tänään on sinun päiväsi, täällä loistaa
...Enkelten kaupunki

Jäätelökioskin takana olen piilossa sua...
~ music ~ 

Tänään on sinun päiväsi, täällä loistaa
 
 ...Enkelten kaupunki

Tänään on sinun päiväsi täällä loistaa
Mun sydäntä kosketit
Takana kioskin vahingossa mä suutelin sua.

---

Comments?

6 kommenttia:

  1. Ihana♥ nwn


    NukkeBlogini > http://vaahtokarkkigirl.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Oiih... Ihanaa, ku mun ikioma Lenunen pääsi julkimoksi!! Se on siis mun koira, tiedoks vaa kaikille!! :-):-)
    Melkein, nyt huom, MELKEIN rupesin itkee tos Maryn "unijutussa" se oli vaa niin koskettava!! Miten sait tehtyy ne kyyneleet??:-):-)
    Ja ihana kans toi musaKT!!! Paljon ihanampi, ku se mun juhlis, mut ei sekää mikää hääppöne ollu...:-):-):-):-)

    VastaaPoista
  3. ihania nää kuvat ! :3 itelläniki on tuo Romantic Alice.

    > http://anskinnukkeblogi.blogspot.fi/
    > http://anskiandthecamera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihana juhlapostaus, tosi laaja. Tosi hyviä kuvia.
    Osallistun kuvakisaan. Kuvani täällä:
    http://mammamiiau.blogspot.fi/2012/06/musiikkiaiheiseen-kuvakisaan.html

    VastaaPoista
  5. Höh, eikö kukaan muu osallistunut? Eikö tätä kisaa siis pidetä?

    VastaaPoista

Jos viitsit käyttää sen puoli minuuttia kommentoimiseen, se innostaa minua kuvaamaan ja postaamaan :)