perjantai 6. huhtikuuta 2012

snadi postaus

Mmoi vaan.
Elikkästä ei mulla muuta, kun aattelin vaan ilmotella että en varmaan tässä tuu kamalasti postailemaan, siis mahdollisesti. Nimittäin mulla on ensi torstaina pianon 2/3 tasokoe (tietämättömille: sellanen "testi" joka suoritetaan sitte ku aatellaan että on tarpeeks hyvä. Sitte siinä soitetaan muutama kappale ulkoa, ja prima vista, eli saat nuotin etees ja sitte katot sitä vähän aikaa ja alat soittaa) ja se vähän stressaa. 
Ja nytte pääsiäisviikonloppuna on kaikkee juhlimista meillä, ja maanantaina tulee mun 3.1.2012 syntynyt tyttöserkku vanhempineen meille, ja se vauva on btw mun parhaan kaverin pikkuserku, tuuttuut! (don't ask). Tosin huomenna saattaa ehkäpä tulla pääsiäiskuvapostaus, jos äiti nyt käy hakemassa rairuohoo.

Väkertelin tossa eilen Marylle jotain vaatteita, ja ensimmäiset HOUSUT! joo ne vähän failas. Tosin tein myös hihattoman tuubitopin (punavalkoraidallinen) joka oli ihan siedettävä. 
Mut ei tällä kertaa muuta.

Terv. Ebula & Mary-Ella

1 kommentti:

  1. ooh! otikosta tulee mieleen äikäntuntu, köh köh >:-D no mutta kai sä sitte seuraat mun blogia vaikket sa sitte ''muka'' ehi tekee postauksia? tyyppi katsoo tällä hetkellä simpsonsmarathonia, vai kuinka? :D

    VastaaPoista

Jos viitsit käyttää sen puoli minuuttia kommentoimiseen, se innostaa minua kuvaamaan ja postaamaan :)