perjantai 27. huhtikuuta 2012

Peruukki tuli! nwn

Eli Maryn peruukki saapui, monen viikon odotuksen jälkeen Hong Kongista öwö Se on niin nätti!! ja vaikka ei nyt tällä hetkellä olekaan millään kiinni, niin se on niin sulonen!! tein tälläsen mini-kuvatarinan, ja lopuks sit kuvii peruukista <33

 *tekee*
puhuu
ajattelee

Kaikki lihavoitu (I love that word!) teksi on mun tekemisiä, höpinöitä tai ajtteluja :)

*Mary nauttii kauniista ja lämpimästä säästä*

Moi Mary. Sulle tuli paketti ;)
Hä? En hän mä oo ees tilannu mitään!
Et niin, mut mä oon!
Ai oikeesti? Mitämitämitämitä?
No katoppa vaikka ite ;3

 Wooooooooooooooooooou..! ÖWÖ

 *Koittaa avata*
Hngggggh! >.<

Hmm... Mitäs täältä löytyykään... :-B

O-onko se peruukki? 
Peruukki? Minulle!?
On se! ^-^

Jeeeeeeeeeeeeee!! Kiitoskiitoskiitos!!!

 Mmm... Tää on vaan niin ihana...
Vaihdetaankos se sulle, vaiko haluutko nukkuu päikkärit sen kaa? :D

 Vielä viis minuuttia, ok?
Ei oo totta =.=

THÖ END

Joo se oli sellanen, that's it.

Tässä sitten muutama kuva, tyttönen on aivan kuin eri ihminen nukke! :----O

Tuossa ei nyt ihan niin nättinä x)

Jännitys tiivistyy...

...
...
...
...
...(kuinka kauan mä jaksan)
...
..
..
..
..
..
..
.
.
.
.
.
.


TANTANTAAAAAAAA!!!!!

Eikö ookkin nätti? öwö love it <3 Sitte viel pari kuvaa :->

Läheltä...

...ja takaa. Ihanat kiharat!

Ja lopuks sit viel tollanen :33

Sit tänää saatan viel mennä tohon pellolle kuvailee, eli joko tänää tai huomenna tulee viel postaus. Joo sori kun tulee ihan kamalan tiehään näitä postauksia, mutta kun niitä nyt vaan tulee, i can't stop it!

Ja kommenttia, ja muistakaa kyselyt!

PS. En taidakaan ottaa mitään noista kuvista jotka teille annoin äänestettäviks, ku haluun ton uuden peruukin siihen ;) Sori, niille ketkä äänesti jo! ;3

2 kommenttia:

Jos viitsit käyttää sen puoli minuuttia kommentoimiseen, se innostaa minua kuvaamaan ja postaamaan :)